close

 播放器隨即出現,請耐心稍候。

欲聽歌曲,請按(箭頭)播放鈕。

 (欲回到泰澤短誦目錄,請按此)

Alleluia 11, Psalm 42: 2-5, 6 (阿肋路亞,聖詠42: 2-5, 6)

[答]:Alleluia! Alleluia! Alleluia!

阿肋路亞!阿肋路亞!阿肋路亞!

[領]:

2.Like the deer that yearns for running streams, so my soul is yearning for you, my God,

天主,我的靈魂渴慕你,真好像牝鹿渴慕溪水。

3.My soul is thirsting for God, the God of my life; when can I enter and see the face of God?

我的靈魂渴念天主,生活的天主,我何時來,能把天主的儀容目睹?

4. My tears have become my bread, by night, by day, as I hear it said all the day long: “Where is your God?”

有人終日向我說:「你的天主在那裡?」我的眼淚竟變成了我晝夜的飲食。

6. Why are you cast down, my soul, why groan within me? Hope in God; I will praise yet again my savior and my God.

我的靈魂,你為何悲傷,為何憂苦?期望天主!因為我還要向他頌祝,因為他是我的救援,是我的天主。

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ccsc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()